
În primele două sfârșituri de săptămână din luna septembrie 2017 am organizat și desfășurat două evenimente de marketing, cele mai importante planificate pentru anul curent, unde au participat reprezentanți ai 92 firme revânzătoare (1-3 septembrie), respectiv 148 instalatori, precum și angajați ai firmelor de instalații partenere și 30 reprezentanți ai partenerilor service contractuali (8-10 septembrie) la Sovata Băi. Cele două evenimente au avut loc la complexul hotelier Danubius (Hotel Sovata și Hotel Brădeț) unde invitații noștri au avut parte de condiții excelente de cazare, masă și wellness.

În ambele cazuri, vineri a fost ziua profesională, căci după masa de prânz, în colaborare cu partenerii furnizori invitați am desfășurat câte o conferință de specialitate. Pentru revânzători au susținut prezentări interesente reprezentanții Melinda Instal (ing. Kelemen Lóránd – cazanele noi Lafat și Kepo, sistemul complet de încălzire în pardoseală, ing. Vass Lóránd – becurile Lednex), Hajdu, Gebo și Schell, iar executanții specializați din domeniul nostru au fost școliți de reprezentanții Melinda Instal (ing. Kelemen Lóránd, ing. Vass Lóránd), Grundfos, Herz, AlfaPlam, Kan, Hajdu și Comap. Pentru menținerea atenției audienței pe parcursul unei după amiezi maratonice, am prezentat și experiența ultimei deplasări de afaceri în China. În pauzele conferințelor clienții au avut posibilitatea vizitării standurilor expoziționale ale furnizorilor prezenți pregătite în holul sălii de conferință. Pentru a-i motiva pe cei invitați ca într-adevăr să viziteze produsele expuse, am organizat o minicampanie prin care clienții au trebuit să colecteze câte o etichetă diferită de la fiecare stand pe care leau lipit într-un talon pregătit pentru această ocazie, care completat a trebuit să fie aruncat în urnă.
Ziua de sămbătă a început cu vizitarea sediului nostru central din Odorheiu Secuiesc, unde musafirii noștri au fost întâmpinați cu pălincă de prune, “kürtőskalács” și “lángos” de către colegele noastre îmbrăcate în vestimentație tradițională secuiască. Am efectuat un tur în magazinul și showroom-ul de baie de pe plan local, în depozitul central, și în depozitele Melinda Steel. Oaspeții noștri au avut posibilitatea verificării în timpul funcționării echipamentele instalate în Demo Car Melinda Instal, iar la evenimentul cu instalatorii inclusiv Demo Car Alfa-Plam. Pe lângă informațiile primite de-a lungul turului, clienții au fost foarte impresionați de infrastructura noastră, de ordinea și organizarea din depozite, de stocurile mari în pragul sezonului de vârf.

De la Odorheiu Secuiesc autocarele închiriate ne-au dus până la Praid unde am coborât în salină (doar în cazul evenimentului cu instalatorii) pentru a ne lăsa învrăjiți de Filarmonia de Copii din Vlăhița compusă, alături de dirijorul - profesorul Haáz Sándor, de peste 100 copii între 6 – 17 ani. Foamea nea condus până la Câmpul Cetății în ambele cazuri unde la păstrăvăria locală am avut parte de o priveliște și de o masă fenomenală. A urmat timp liber bine meritat pentru oaspeții noștri și reîncărcarea bateriilor pentru cina festivă și spectacolul pregătit în cinstea lor. Programul de sâmbătă seara a început cu un filmuleț legat de activitatea de caritate din ultimii 10 ani de la înființarea Fundației Pál Zoltán, entitate non -profit prin care de-a lungul anilor fondul de sponsorizare deductibil al firmelor din grupul Melinda Impex (150.000 – 200.000 EUR pe an) și-a găsit direcții variate de fructificare pentru ajutorarea nevoiașilor, pentru construirea – renovarea locașurilor de cult, căminului de cultură, complexului sportiv dat în folosința comunităților locale. Seara a continuat cu dansuri folclorice specifice secuimii. Înainte de servirea felului principal, a avut loc premierea celor mai performanți clienți în anul 2016.

După aceea a s-urmat de momentul când pe baza taloanelor adunate s-a făcut o tragere la sorți unde cei norocoși au câștigat premii valoroase. În final a avut loc miniconcertul Nico (2 septembrie) respectiv Alexandra Ungureanu (9 septembrie), urmat de un party până zori pentru unii mai rezistenți.
Pot declara cu fermitate că aceste evenimente au avut un mare succes printre cei participanți, cel puțin pe baza sondajului inopinat realizat la fața locului, în mod direct sau indirect. Ca urmare obiectivul principal a fost atins – a loializa clienții prezenți și de a le mări încrederea în capacitatea organizației noastre de a le satisfice variatele nevoi. Mulțumirile mele se adresează tuturor colegilor prezenți la cele două sfârșituri de săptămână, în special celor două care m-au ajutat în pregătiri și în organizare: Katinka și Dezső.

Acum, la începutul sezonului de vârf, prin aceste evenimente v-am creat un vânt benefic din spatele corabiilor voastre, sarcina și responsabilitatea voastră fiind să profitați cât mai mult de acesta. Impactul creat și impresia lăsată sunt elemente definitorii ceea ce vă ajută, ne ajută la atingerea obiectivelor de vânzări și adaos pentru această perioadă importantă și solicitantă care urmează până la finele anului. Vă urez mult succes în această privință!
András Lehel director general

