
Aniversarea de 25 ani de la înființarea firmei Melinda-Impex Instal, a adus și instruirea partenerilor de service, care are deja o tradiție în cadrul firmei, instruire la care anul acesta au participat 17 firme de service, cu 32 participanți. Împreună cu parteneri și colegi am fost în total 46 de persoane. Tema instruirii a fost servisarea cazanelor pe peleți și pe lemne, care au fost prezentate de către reprezentanții Lafat și Kepo, iar datorită colegilor de la Biroul de Proiectare am participat și la o prezentare privind produsele Defro. Instruirea a început cu prezentarea cazanelor Lafat, unde am putut cunoaște mai bine produsele și noutățile care le au acum în portofoliul. În continuare am aflat de așteptările, sfaturile producătorului privind punerea în funcțiune, întreținerea și servisarea produselor lor. După prezentare a urmat o discuție interactivă, unde producătorul și partenerii purtau o discuție amicală și deschisă, incluzând sfaturi și așteptări. În a doua zi partenerii au avut ocazia de a discuta cu reprezentantul firmei Kepo, cu care au purtat o conversație deschisă, dând și primind sfaturi, cu ajutorul doamnei interprete. Deoarece anul trecut reprezentanții Kepo au ținut o prezentare de două zile, acum s-a pus accent doar pe service, întreținere și modul de funcționare a cazanelor. După o prezentare a produselor Defro, a urmat să cunoaștem un pic mai bine modul de funcționare și automatizările cazanelor Defro. După acest training a urmat partea mai interesantă a prezentării, deoarece partenerii au putut încerca setările automatizării.
După instruirile profesionale a venit rândul să vorbim despre legătura dintre echipa de service de la Melinda și partenerii de service veniți din toată țara. În primul rând dl. Ráduly Mihály, director tehnic, a ținut o prezentare despre procedurile de service, despre așteptările noastre de la parteneri. După aceasta a urmat domnul András Lehel, director general, cu o urare de bun venit, după care s-a pus accent pe ascultarea părerilor partenerilor, creându-se o discuție liberă. Din această discuție am aflat problemele pe care le au partenerii, și am primit critici constructive. Am auzit și niște propuneri interesante, cum ar fi crearea unei pagini web, unde partenerii ar putea vedea documentațiile produselor comercializate de noi și ale căror service este asigurat de ei, un forum pentru discuții privind rezolvarea problemelor apărute și un schimb de experiențe acumulate. Ca participanți ai acestui eveniment în încheiere am tras concluzia că partenerii noștrii, la fel ca și noi, Melinda Instal, avem un obiectiv comun: creșterea satisfacției clienților noștri. Lőrinc Emese Manager service Jakab József Inginer service