Melinda25 conferințe și întâlnirile clienților

Pe 25 aprilie, dar în urmă cu 25 de ani, societatea nou-înființată Melinda-Impex S.R.L. a fost înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Harghita. În cazul companiilor se întâmplă același lucru ca în cazul unui nou-născut al cărui nume este înregistrat de părinți în registrul de stare civilă. În mod similar cum admirăm că această ființă minusculă de câteva kilograme crește și se dezvoltă, devine adult la vârsta de 25 de ani, așa admirăm și faptul că o întreprindere familială cu câțiva angajați a ajuns pe podiumul imaginar al pieței specifice naționale. Este remarcabil că această companie mică și-a început activitatea în curtea unei case familiale acum este apreciată în toată țara și – datorită furnizorilor noștri – numele ei este cunoscut și în afara granițelor. Acest an aniversar a oferit prilejul, după evenimentul din 9 martie cu angajații noștri, să lansăm mulțumirile noastre și pentru clienții noștri printr-o conferință de specialitate și program de relaxare organizate la Băile Sovata în perioada 12-17 mai 2019. În mod inedit, cele
două părți ale evenimentului nostru – pentru clienții de execuție (instalatori, firme de instalații) și pentru clienții revânzători – le-am organizat în aceeași săptămână, din considerente de eficientizare a logisticii noastre proprii cât și a partenerilor furnizori.

După evenimentul din septembrie de anul trecut, echipa de organizare și directorii regionali au punctat aspectele de îmbunătățit în spiritul procesului Kaizen, ca urmare am decis ca în acest an instalatorii să ajungă în seara de duminică, să se odihnească și luni să avem o zi plină profesională la conferință, cu multe prezentări dar și cu multe pauze pentru înlesnirea vizitării standurilor furnizorilor amplasați în holul sălii de conferință. În mod evident, nu a fost o întâmplare că am avut 25 de standuri, conform planului alăturat. M-am bucurat foarte mult când duminică standurile s-au amplasat foarte repede și foarte profesional prin grija colegilor noștri atât de la sediu, cât și de la punctele de lucru .... a fost o adevărată muncă în echipă.


La deschiderea conferinței am punctat un efect secundar al activităților noastre de fidelizare a clienților de execuție, care mi-a fost adus în atenție la evenimentul Sovata 2018. Este vorba de comunitatea instalatorilor Melinda care s-a creat în ultimii ani, fără să fi avut un obiectiv concret în această privință, prin diferitele evenimente organizate de noi în țară la nivel de regiuni sau la Sovata, prin vizitele în diferite țări la fabricile furnizorilor noștri. Am dat și un exemplu concret în această privință și am admis că acest efect secundar mă bucură foarte mult și este de apreciat.


Conferința cu revânzătorii a fost mai scurtă, deoarece am avut la dispoziție doar după amiaza de miercuri, și adevărul este că a fost și mai puțin reuși
tă datorită prezenței mai scăzute din partea revânzătorilor față de ziua de luni când sala era arhiplină. În prezentarea mea de la cele două conferințe (luni și miercuri) am arătat câteva date istorice la nivel de grup de firme Melinda-Impex. Astfel am vorbit despre evoluția cifrei de afaceri la nivel consolidat, conform graficii alăturate și am subliniat faptul că în acești 25 de ani cifra de afacere cumulată a afacerii Melinda-Impex a depășit suma de 428 miliarde RON, adică 1.04 miliarde EURO.
Am prezentat clienților invitați și sumele imense pe care le-am plătit în ultimii 20 de ani către bugetele locale și la bugetul de stat sub diferite impozite, taxe și contribuții. Calculul și plata lor corectă ține de valorile noastre și de responsabilitatea noastră socială, parte componentă a viziunii și misiunii noastre. Iată tabelul prezentat:
Tot la capitolul responsabilitate socială am reliefat și suma de 4.999.688 lei pe care am direcționato prin Fundația Pál Zoltán (până în 2017) și prin Asociația Támaszpont (din 2017) către nevoiași (bolnavi, sinistrați, orfani), către proiecte culturale și religioase ale comunităților locale, sau pentru burse de studiu pentru tineri talentați în scopul înlesnirii menținerii generațiilor viitoare pe plan local. Unele dintre prezentările furnizorilor au fost foarte profesionale și au captat atenția publicului nostru foarte activ, au fost și prezentări mai puțin reușite. Am învățat și din acest punct de vedere în spiritul Kaizen. Pe parcursul celor 5 zile am avut ocazia să mă reîntâlnesc cu mai mulți clienți, am putut discuta cu ei, am primit opinii și sugestii importante și utile, totodată și feedback-uri „la cald” despre evenimentul nostru, sens în care gradul de mulțumire și de apreciere din partea lor a fost foarte înalt. De asemenea, partenerii noștri furnizori invitați și prezenți au avut o părere foarte bună despre modul de organizare și desfășurare al întregii săptămâni, fiind mulțumiți și ei, aspect care este la fel de important pentru noi în scopul menținerii acestor tipuri de parteneriate și pentru evenimente similare viitoare.


Personal sunt foarte mândru de noi toți, cei care am organizat acest eveniment maraton, suntem o echipă bună și eficientă. Chiar dacă au intervenit pe parcurs mici derapaje sau situații neprevăzute, echipa a reușit să le gestioneze cu profesionalism. Aș dori și prin această cale să le mulțumesc colegilor mei Gönczi Dezső, Adorjáni István, Gagyi Katinka, Nagy Endre, Pál Blanka și Stoica Maria-Evrim pentru efortul lor. Într-adevăr am avut o eficiență sporită la capitolul logistică lipind cele două evenimente una după cealaltă, însă nu m-am gândit în avans la oboseala care se va cumula în acele zile ... oricum acesta se uită și va rămâne în amintirea noastră mai mult satisfacția reușitei unui nou proiect de anvergură. De asemenea aș dori să mulțumesc tuturor colegilor care au primit roluri importante în curățenia sediului central, în pregătirea și susținerea standurilor furnizorilor, și în desfășurarea Jocurilor Olimpice. Suntem buni .... adică, „This is Melinda Instal!” Aș dori să reamintesc personalului de vânzări din magazine și din distribuție că acest eveniment Vă creează un vânt din spate de care puteți și trebuie să profitați în următoarele 6 luni de zile, perioada cea mai semnificativă al anului din punct de vedere vânzări. Depinde de voi cum veți exploata această oportunitate. În momentul actual nu știu când vom organiza un nou eveniment similar, dar mi-e destul de clar că formatul pentru instalatori are nevoie de reînnoire, sens în care să vă gândiți și voi și puteți să ne spuneți propunerile, ideile voastre în spiritul Kaizen. La mulți ani, Melinda Impex, îți dorim putere, sănătate, înțelepciune și mult succes în continuare! András Lehel Director general
 

Cu ocazia aniversării de douăzeci și cinci de ani de la înființare, anul acesta am avut șansa să arătăm clienților noștri o imagine mai amplă despre compania noastră.
A fost o ocazie perfectă să purtăm discuții mai lungi, clienții să împărtășească părerile despre compania noastră, despre colaborarea cu noi și să ne arate ce avem încă de îmbunătățit în viitor. Prima parte al evenimentului s-a adresat clienților instalatori individuali și firmelor de instalații, iar în a doua parte ne-au fost alături clienții revânzători. Invitații au venit din toate colțurile țării, cărora i-am oferit atât programe profesionale, cât și recreative. Partenerii au avut ocazia să participe la sesiunea de prezentări din partea furnizorilor, în pauzele dintre prezentări au vizitat standurile amenajate de către furnizori cu diferite produse. Au putut să discute cu reprezentanții furnizorilor, să pună întrebări despre produsele de interes și să primească răspunsuri direct din prima sursă. Vizitatorii au confirmat că au avut parte de multe prezentări interesante și în timpul discuțiilor la standul furnizorilor au primit numeroase informații utile.


În a doua zi, după programul profesional, am vizitat sediul central al companiei, împreună cu partenerii instalatori, unde am vizitat depozitele centrale și magazinul din Odorheiu Secuiesc. Vizitatorii au fost încântați văzând stocurile, scheletul metalic al noului depozit. În a doua parte al zilei s-a desfășurat cea de a doua ediție a Jocurilor Olimpice Melinda, care și de această dată a oferit ocazia de participare la mai multe competiții, din care cea mai mare popularitate a avut concursul profesional. În cadrul acestei competiții instalatorii au făcut legăturile la un radiator din piese de oțel carbon, contra cronometru.
Atmosfera a fost unul de competiție, participanții urmărind în permanență rezultatele la fiecare probă. Momentul de închidere al programului organizat pentru partenerii instalatori a fost premierea câștigătorilor. Împreună cu clienții revânzători am făcut o vizită la sediul central, în a doua zi, după ziua profesională. Din nou am avut ocazia să ne mândrim cu depozitele noastre, cu magazinul și investițiile noi. Și de această dată clienții au fost impresionați de ordinea și gradul ridicat de organizare. După o poză de grup ne-am pus pe drum către Salina Praid unde am avut parte de un concert de orgă inedit al maestrului Rákász Gergely. Ziua și programul Conferinței Melinda Instal de 25 ani a luat sfârșit cu o cină festivă împreună cu revânzătorii invitați. Evenimentul a oferit o ocazie unică, pentru personalul de vânzări de a intra în discuții detaliate cu clienții, să evalueze nevoile acestora și să găsească soluții comune la provocările pieței. Am asigurat clienții și cu această ocazie că suntem parteneri stabili, pot conta pe termen lung pe Melinda Instal. Adorjáni István Director vânzări

După masa de prânz care a fost servit la Complexul Septimia din Odorhei, am desfășurat pentru a doua oară Jocurile Olimpice Melinda Instal. Având experiența din anul trecut, precum și fiind dornici să oferim o experiență unică pentru colaboratorii noștri, în cadrul Jocurilor Olimpice din 2019 am organizat opt competiții din care două campionate, lista fiind alcătuită din trasul la poartă, cursă de mașini pe simulator, cursa pe bicicletă, înot, bowling, concurs de presare, table și tenis de masă. 74 % din cele 151 clienții prezenți s-au înscris la cel puțin o probă, majoritatea la mai multe, deoarece pe lângă premiile pe competițiile distincte am anunțat și 3 premii pentru cei mai buni în clasamentul general, care s-a format prin însumarea punctelor obținute la cele opt probe, folosind sistemul de punctare obișnuit din Formula 1(de la 1 punct până la 25).


Probele s-au desfășurat până la ora 19:30, după care am decernat medaliile de aur, argint, bronz respectiv premiile aferente și pentru clasamentul general. A fost o după amiază de primăvară plăcută, fără ploi abundente, cu voie bună și multă adrenalină. Oaspeții noștri s-au simțit bine, de acest program la aer liber, de cina pregătită și nu în ultimul rând de petrecerea la închiderea zilei. Mulțumim colegilor care ne-au ajutata la organizarea și arbitrarea competițiilor, și putem afirma că ediția al doilea al evenimentului Jocurile Olimpice Melinda Instal a fost un succes, clienții s-au simțit bine bazat pe opiniile primite. Vertlen András-István Asistent comercial